Philips DS1200/12 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips DS1200/12 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

RTFM68 30-01-2012
Geschreven voor: Philips DS1200/12 zwart

Mooie look en feel en dat voor een Philips product. De enige tiptoetsen die erop zitten zijn om de klok te dimmen in 3 standen en om de nachtverlichting in 2 standen aan te zetten of uit te zetten. Om de wekker naar behoren te laten werken moet je in eerste instantie de Fidelio Philips app downloaden. Die hele app is een gemiste kans, want de instelling voor de wekker zit op het tweede scherm met een heel klein icoontje rechts onder. De ingebouwde playlist werkt niet prettig. Verder onnodige functies in de app om naar facebook of twitter te gaan. Nu snap ik wel dat dit allemaal ingebouwd zit, want zodra je de app verlaat, gaat de ingestelde wekker ook uit...
Gelukkig werkt de wekker ook met de standaard wekker app van Apple, alleen staat hij dan meteen hard te tetteren, en de Philips app laat het wekmuziekje langzaam harder worden. Philips: aub de Fidelio app updaten, met een duidelijke wekker instelling en dat deze ingesteld blijft, ook wanneer je de app verlaat (op de home knop drukt). Gemiste kans.

Patrick8511 24-01-2012
Geschreven voor: Philips DS1200/12 zwart

Een paar dagen in het bezit van deze mooi vormgegeven dock van Philips.

Het is een 24 uurs klok ipv een AM/PM klok en daar ben ik meer een voorstander van. De licht felheid van de klok dan je dimmen. Dit in 3 verschillende licht sterktes. Ook de led ring verlichting, onder de dock zelf, kan in verschillende sterktes aangepast worden.

Geluidskwaliteit is goed. Met je radio/muziek app, speelt hij het af over de speakers. Er zit zelfs een redelijk tot goede bass in. Ook als je je iPhone in de dock hebt en je wordt gebeld, speelt hij dit over de speakers af.

Ik heb een hoesje om mijn iPhone heen en past gewoon. Achter op de dock zit een USB poort zodat je een 2e iPhone/iPad/iPod of USB apparaat kan opladen.

Alleen de Fidelio app mag met wat meer uitbreidingen komen. Voor de rest is het een ideale oplader, wekker, nachtlampje en radio in 1.